[نقد و بررسی] "توکیو Ghoul: دوباره [فراخوانی وجود دارد]" یک تجربه ناقص است که حتی یک هوادار هاردکور ممکن است لذت بردن از آن را پیدا کند

ساخت وبلاگ

توکیو غول یکی از هیجان انگیزترین و عاطفی ترین انیمه های غنی از دهه گذشته است. به دنبال شخصیت اصلی کن کانکی ، این سریال در دنیایی که توسط "ارواح" سکونت دارد برگزار می شود. اینها موجوداتی هستند که بر روی گوشت انسان جشن می گیرند. در حالی که همه ارواح خشن و بد نیست ، بین آنها و بشر اختلاف وجود دارد. Kaneki یک هیبرید منحصر به فرد از غول است که هنوز هم بخشی از انسان است و در تلاش است تا عزیزان خود را در برابر جنگ بین انسان و ارواح محافظت کند.

با محبوبیت توکیو Ghoul ، فقط زمان زیادی بود تا اینکه ما یک اقتباس بازی ویدیویی را در غرب دیدیم. توکیو GHOUL: دوباره [فراخوانی وجود دارد] یک سری مجدد از این سریال است ، از جمله رویدادهایی از فصل اول و فصول بعدی آن ، توکیو Ghoul √a و توکیو Ghoul: Re.

این روایت به ماده منبع انیمه می پردازد ، نقاط اصلی طرح را پوشش می دهد و از داستان کلی انیمه چشم پوشی می کند. هواداران Die-Hard Tokyo Ghoul قادر به پیگیری خواهند بود ، اما برای کسانی که ناآشنا با نمایش هستند ، برای درک زمینه عاطفی کامل طرح و شخصیت های آن ، مشاهده اضافی لازم خواهد بود. از قضا ، جزئیات داستان باز نمی شود برای ارائه این زمینه بسیار مفید است.

[فراخوانی وجود دارد] در درجه اول از تصاویر ثابت به صورت اسلاید-esque برای انتقال روایت خود استفاده می کند. برش هایی وجود دارد که در طول مأموریت ها اتفاق می افتد ، اما آنها عملکرد جنبشی جزئی را ارائه می دهند. برای یک انیمه با دعوا های ستاره ای ، این امر باعث می شود که یک نفرت و دلهره آور باشد. سایر بازی های انیمه مانند سری Naruto Ninja Storm ، دعواهای نمادین را با جزئیات زیبا بازآفرینی کرده اند. بنابراین با توجه به فضای آزار دهنده و آدرنالین توکیو Ghoul شرم آور است که این بازی این حس خشونت را نشان نمی دهد. همچنین ، این برش ها با روشن کردن صفحه نمایش و انتشار صداهای لکه دار و بریده شده با ظاهر شدن اسپلتر ، "دعوا" را به تصویر می کشند. این بسیار وحشتناک است و حتی گیج کننده تر از این است که چرا این وسیله برای انتقال نبرد در مورد نبردهای انیمیشن واقعی انتخاب شده است.

در Dynasty Warrior s-مانند مد ، بازیکن شخصیت خود را در یک مسیر خطی حرکت می دهد ، و موج های دشمنان را از بین می برد و ضرب و شتم می کند. در بعضی مواقع ، ممکن است لازم باشد مواردی را برای انجام یک کار پیدا کند - اما تمرکز اصلی بر مبارزه با دشمنان است. تعداد کمی از انواع دشمن مانند ناله های پیاده نظام ، تانک ها و موجودات بیشتر وجود دارد. از بین تمام برخوردهای دشمن ، مبارزات رئیس یک چالش استقبال را ارائه می دهد. با این حال ، نبرد نیاز به استراتژی کمی در خارج از فرار از حملات و ضرب و شتم به زمین زدن دارد. یک نوار استقامت وجود دارد و توانایی استفاده از خطوط و حرکات قدرتمندتر را نشان می دهد. هرچه یک نفر طولانی تر می شود ، آنها بیشتر "سنج بیدار کننده" خود را افزایش می دهند و یک حمله فوق العاده را یک بار پر می کنند.

در طول بازی ، بازیکن توانایی کنترل چندین شخصیت را دارد. در حالی که داستان اصلی روی Kaneki متمرکز است ، شخصیت های اضافی در گزینه های Side Story یافت می شوند. پس از اتمام ماموریت های خاص ، گزینه ای برای پخش مجدد آن از دیدگاه شخصیت متفاوت در دسترس خواهد بود. از Touka Kirishima گرفته تا کوتارو آمون و دیگران ، این بازی تنوع خوبی را در بازیگران خود فراهم می کند. در بیشتر موارد ، هر شخصیت نیز متفاوت است. برخی از آنها بهتر است که در دست مبارزه با دست باشند ، در حالی که برخی از آنها برای حملات دوربرد مناسب تر هستند. هر شخصیت در یکی از سه کلاس قرار می گیرد - اینها شامل ارواح ، کبوترها و کوینکس است. از طرف ارواح که قادر به صداقت خود هستند ، به کبوترها و کوینکس که قادر به استفاده از سلاح های مختلف هستند ، هر کلاس چیزی منحصر به فرد برای ارائه دارد.

در یک سطح فنی ، دوربین می تواند از نظر پخش بازیکن باشد. این مسئله هنگامی که بسیاری از دشمنان روی صفحه نمایش قرار می گیرند ، مشکل می شود. با این حال ، آنچه واقعاً صدمه می زند [فراخوانی وجود دارد] همه برشهای مینی آن هستند. این بازی دائماً متوقف می شود تا برش دیگری از ورود دشمنان را نشان دهد. لحظات زیادی وجود دارد که یک بازیکن موجی از دشمنان را شکست می دهد ، فقط برای اینکه یک برش برش نشان دهد که ورود دشمنان بیشتری را نشان می دهد. آنها آن دشمنان را شکست می دهند ، چند قدم برداشته و سپس برش دیگری ظاهر می شود. این مسئله سرعت کشش را ایجاد می کند و از هیجان داستان دور می شود.

در خارج از داستان تک بازیکن ، [تماس با وجود] انواع مختلفی از گزینه های چند نفره ، از جمله حالت Horde ، یک حالت Co-Opt Story و نبردهای PVP را ارائه می دهد. در تمام این حالت ها ، بازیکن قادر به ایجاد شخصیت سفارشی است.[فراخوانی وجود داشته باشید] ممکن است عمیق ترین شخصیت شخصی سازی را نداشته باشد ، اما از بین لباس ها و گزینه های مختلف ، به بازیکن این امکان را می دهد تا یک آواتار ایجاد کند که به نظر می رسد از دنیای توکیو غول بیرون آمده است. مسابقات PVP به نزاع های بمبستی و در عین حال ساده گرایانه می رسد. آنها در اصل همان جریان جنگی را که در طول داستان بازی یافت می شود ، دنبال می کنند - وقتی زمان مناسب و تکرار می شود ، داش و حمله ، فرار می کنند. به غیر از توانایی بازی به عنوان شخصیت های نمایش یا به عنوان یک شخصیت سفارشی ، گیم پلی برای حفظ هیجان بیش از حد تکراری می شود.

توکیو Ghoul: با سرعت کشیدن ، برش های بی دست و پا و محتوای اضافی قابل عبور ، توکیو Ghoul: دوباره [تماس بگیرید] به سختی آن را با تشکر از این عمل نگه می دارد. این داستان مطمئناً هیجان هواداران را به خود جلب می کند ، در حالی که دیگران ممکن است مشکلی در این زمینه داشته باشند. برای چنین انیمه ای عالی ، توکیو Ghoul: دوباره [تماس بگیرید] به سختی به لطف این عمل ادامه می یابد.

توکیو GHOUL: دوباره [تماس بگیرید] کد بررسی PS4 ارائه شده توسط ناشر

فارکس کاران ایران...
ما را در سایت فارکس کاران ایران دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ديناروند فهيمه بازدید : 140 تاريخ : جمعه 19 خرداد 1402 ساعت: 23:56